Konum | Teras Restorant | Toplantı Salonu | Tarihi Yerler | Aktiviteler TurkishEnglish

18

Oca

İyi bir otelden beklentiler nelerdir?

  • Ulaşım imkanlarına yakın olmalıdır. ( Örneğin Sidonya Otel Kadıköy Merkezde tüm ulaşım araçlarına yakın konumda)
  • Çok katlı binalarda Müşterilerin ineceği veya çıkacağı kat sayısı ve otelin kapasitesiyle orantılı müşteri asansörü
  • Odalarda; çalışma masası, merkezi aydınlatma ve priz, boy aynası vb aksesuarlar
  • Kullanışlı ve ergonomik oda tasarım ve yerleşimleri
  • Müşteri Odalarında bornoz, diş temizlik kiti, tek kullanımlık terlik, sabun, duş köpüğü, makyaj temizleme pamuğu, kutu kağıt mendil vb. sarf malzemeleri
  • 7/24 sıcak su, tv yayını internet bağlantısı
  • 24 saat oda servisi
  • Otelcilik konusunda eğitim almış uzman personel
  • Damak zevkine ve mevsime uygun yemek ve restaurant hizmetleri( Sidonya, teras restaurant manzarası ile Kadıköy otellerindendir)
  • Kat koridor ve odalarda resepsiyon bağlantılı telefonlar
  • Temiz ve hijyen odalar
  • Resepsiyon ve kapasiteye yeterli, rahat oturma imkanının sağlandığı lobiden oluşan kabul holü ve sıkı takip gerektiren rezervasyon sistem takibi
  • Odalarda klima sistemleri
  • Daha da önemlisi müşteri odaklı çalışan hizmet anlayışı ( Sidonya Hotel,  Anadolu yakasının müşteri memnuniyeti en yüksek otellerinden biridir)
tarafından yonetici|Kadıköy Otelleri|0 comment

Yorumlara kapalı